photoshopta göz rengini değiştirme resimli anlatım - photoshopla kahverengi gözü mavi yapmak


Photoshopla göz rengini değiştirmek oldukça kolaydır.
İşte karşınızda photoshopla adım adım göz rengi değiştirme dersi...


Adım 1

İlk önce fotoğrafınızı photoshopta açın.(resmin üstüne tıklayarak büyük boyutunu görebilirsiniz)








Adım 2
New layer'a tıklayarak yeni bir layer oluşturun.(resmin üstüne tıklayarak büyük boyutunu görebilirsiniz.)







Adım 3
Resimde görüldüğü üzere önce normal yazan yere tıklayın.Açılan listeden color seçeneğine tıklayın.(resmin üstüne tıklayarak büyük boyutunu görebilirsiniz.)





Adım 4


Resimde okla gösterilen yere yani set foreground colora tıklayın.Gözün hangi renge dönüşmesini istiyorsanız o rengi seçin.Ben tercihimi maviden yana kullandım.(resmi büyütmek için üstüne tıklayın)





Adım 5


Resimde gösterilen işarete yani brush toola tıklayın.İsterseniz sağ tıklayıp fırçanızın boyutunu ayarlayabilirsiniz.
Sonra da dikkatli bir şekilde gözü boyamaya başlayın.





Adım 6 

Gözü boyadık ve böyle birşey oldu..


Gerçekçiliği arttırmak için..........

Gerçekçiliği arttırmak için opacity ayarını düşürebilirsiniz.Mavi okla gösterilen yere tıklayarak opacity ayarına ulaşabilirsiniz.Ben 100  iken 75'e düşürdüm.
Çalışmanızı kaydedip çıkın. :)






Sonuç



(Resmi büyütmek için üstüne tıklayın)






photoshopta göz rengini değiştirme resimli anlatım - photoshopla kahverengi gözü mavi yapmak photoshopta göz rengini değiştirme resimli anlatım - photoshopla kahverengi gözü mavi yapmak Reviewed by admin on 01:34 Rating: 5

Hiç yorum yok