photoshopta göz rengi değiştirmek - mavi gözü kahverengi yapmak resimli anlatım


    Öncelikle not: Resimlerin üstüne tıklayarak büyütebilirsiniz 


Adım 1
Fotoğrafınızı photoshopta açın. Burn tool u seçin.










Adım 2

Burn tool ile birlikte gözlerin üstünden geçerek açık renkli gözün koyulaşmasını sağlayın.




Farkı görüyorsunuz değil mi?







Adım 3

Yeni bir layer oluşturun (new layer).












Adım 4
Layerın ayarını normal den soft ligh ta ayarlayın.
















Adım 5
Brush tool u seçin.
 






Adım 6
Kahverengi ile gözleri dikkatli bir şekilde boyayın.
















Vee sonuç..


photoshopta göz rengi değiştirmek - mavi gözü kahverengi yapmak resimli anlatım photoshopta göz rengi değiştirmek - mavi gözü kahverengi yapmak resimli anlatım Reviewed by admin on 00:38 Rating: 5

Hiç yorum yok